{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Az egyik legnagyobb csomagszállító informatikáját támogatja az Invitech

A DPD neve valószínűleg mindenkinek ismerősen cseng. A francia tulajdonú La Poste/GeoPost leány-vállalatként a DPD group  világszerte mintegy 1400 depóval 49 országban van jelen és összesen 230 országba szállít csomagokat. A vállalat  95 000 gépjárművel rendelkezik, alkalmazottjainak száma 120 000-re tehető, az elmúlt évben pedig globálisan, mintegy 2,1 milliárd csomagot szállított ki.

A több, mint fél évszázada eredményesen működő vállalat grandiózus számai mögött azok az innovatív és egyedülálló megoldások, állandó rendelkezésre álló hálózatok és a legmagasabb szinten üzemletetett sokrétű szolgáltatások állnak, amelyek egy részéhez a jövőben az Invitech is hozzájárul.

A világjárvány miatt az elmúlt két esztendőben óriási növekedés jellemezte a csomagszállító cégek forgalmát. Mind az üzleti szereplők, mind pedig a lakosság részéről szinte egész évre állandósult a szolgáltatás iránti megnövekedett kereslet. A fokozódó verseny, valamint a minél hatékonyabb és megbízhatóbb működés érdekében egyre nagyobb jelentősége lett a folyamatok digitalizációjának.

Az új megállapodás középpontjában több nagyon fontos terület áll: az IT Helpdesk és Desktop támogatás, az IT-architektúra feletti teljes monitoring rendszer, valamint a futáreszközök biztonságos adatkapcsolatának garantálása. Ennek értelmében az Invitech az adathálózat, Call Center, IT-infrastruktúra, biztonsági megoldások területén szolgáltat szakmai infrastruktúrát és technológiát a DPD Hungary Kft.-nek.

A hazai szolgáltató jelenléte jól érzékelhető a nagyvállalat mindennapi működés során a Call Centerben, amit az Invitech épített ki és üzemeltet is, a telephelyekbe és a DPD központokba telepített adathálózatokban és a wifi elérhetőségben, de ide sorolható a futáreszközök üzemeltetése, ahogy a teljes IT-környezet és a szoftverek biztosítása és üzemeltetése is.

Mit jelent mindez a gyakorlatban? Az alábbi szolgáltatásokat:

  • IPVPN hálózat, MLLI, mobil back-up, wifi
  • Avaya Call Center
  • dedikált Virt szerver Hyper-V környezetben, Veeam mentés, georedundáns DR site
  • fizikai Szerver elhelyezés Tier3-as minősítésű szerverteremben
  • Sophos tűzfal
  • O365 licenszek – MS irodai és szerver licencek
  • LAN-Wan hálózati eszközök üzemeltetésével
  • Security szolgáltatások, MDM, DDOS, titkosítás, végpontvédelmi megoldás
  • outsourcing: Helpdesk, onsite-os,
  • virtuális környezet üzemeltetése

A kiemelkedő területek kiemelkedő szaktudást igényelnek

Nagyon fontos területek ezek, hiszen amellett, hogy a DPD csomagokat szállít, rengeteg adattal is dolgozik, amelyek esetében szintén elengedhetetlen a megfelelő és biztonságos áramlás, hiszen ez az egyik alappillére annak, hogy a vállalat prémium szolgáltatást nyújthasson az ügyfelei számára. Az Invitechnek köszönhetően minden adatot, amivel a folyamat, tehát a csomagfeladás, csomagfelvétel a feladónál, depó folyamatok, kiszállítás, visszaküldés során dolgozik, a megfelelő módon és minőségben tudja kezelni a DPD, és ami még fontosabb, hogy azok a lehető legnagyobb biztonságban vannak. Az Invitech szakmai kompetenciája és nagymértékű rendelkezésre állása nagyban segíti a csomagküldő szolgálat informatikai osztályának hatékonyságát.

Ami a két kiemelkedő területet illeti, a DPD-hez az IT Helpdesk és Desktop támogatás bevezetése előtt többfajta kommunikációs csatornán keresztül érkeztek a hibajegyek a felhasználóktól, ami a hatékonyságot nem segítette elő. Azonban most, hogy mindez egy helyre került, sokkal eredményesebben és gyorsabban tud reagálni a cég az előforduló problémákra, és gyorsabban tudja megoldani a felmerülő hibákat. Ennek köszönhetően az egyes alszolgáltatókhoz is hamarabb ér oda az információ, ami nagymértékben segíti a gyorsabb megoldásokat. Az új rendszernek köszönhetően sokkal jobban riportálhatóak és kimutathatóak a tömeges hibák, amelyeket hatékonyabban és automatizáltan tud megoldani a vállalat.

Az új monitoring rendszer abban támogatja a DPD működését, hogy teljeskörűen figyelhesse minden üzemeltetési eszközét, és azonnal láthatóvá váljon, hogy hol, milyen hiba történik. Ennek köszönhetően már nem a felhasználók jelzik az adott problémát, hanem a vállalat értesíti ezekről az ügyfeleket. Ez abból a szempontból is hatalmas előny, hogy sokkal egyszerűbben és gyorsabban jut el az információ a vezetőkhöz is riportok formájában.

A futáreszköz esetében is rettentően fontos a megbízható és biztonságos működés, hiszen azon koncentrálódik minden olyan adat, amit a lehető legnagyobb biztonságban kell tudni. A megfelelően működő operációs rendszer ehhez elengedhetetlen, az ehhez szükséges magas minőségű szolgáltatásnyújtás azonban lehetővé tette azt, hogy a DPD partnerei, és a csomagok feladói még nagyobb biztonságban tudhassák adataikat.

Mindezen technikai hátterek megfelelő biztosítása révén valósulhat meg a futárok „automatizált” működése, a csomagok kezelése és az is, hogy a címzettek időben és megfelelő minőségben vehetik át a DPD-től a csomagjaikat. A vállalatot az motiválja mindezen lépésekre, hogy az ügyfelek pozitív élményben részesüljenek a folyamat során, illetve, hogy minél elégedettebbek legyenek a DPD szolgáltatásival.

Transzparencia és letisztult folyamatok

Ahogy az Invitechnél, úgy a DPD-nél is minden nap azon dolgoznak, hogy egyedülálló megoldásokkal emeljék az ügyfélélményt és prémium minőségű szolgáltatást biztosítsanak. Kétségtelen, hogy ehhez innovatív fejlődésre van szükség minden területen, amelynek egyik kulcsa az ügyfeleink számára nyújtott letisztult, transzparens, és egyszerű folyamatok. A DPD éppen ezért döntött úgy, hogy megerősíti és kibővíti az együttműködését az Invitech-el, így jött létre a további három év közös munkáját lehetővé tevő szerződéskötés.

Széchenyi logo