{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Kiszervezett IT ügyfélszolgálat

Előfordul, hogy csak jelentős késéssel tudnak reagálni ügyfeleik megkereséseire, esetleg támogatás nélkül maradnak egyes üzleti területek, és ez bizalmatlanságot kelthet szakembereivel szemben?

Ez akár létfontosságú üzleti folyamatok megállásához, ügyfélvesztéshez is vezethet. Beruházás nélkül, havidíjas fizetési konstrukcióban igénybe vehető megoldásunkkal elkerülheti ezeket az eseteket.

Teljeskörű IT kiszolgálással átvállaljuk az üzemeltetés terheit:

ügyfélszolgálat egykapus rendszerben fogadja és kezeli a bejelentéseket, magyarul és angolul is, mely érkezhet telefonon, e-mailben, önkiszolgáló központon és akár HelpChat-en is. A Service Desk állandó rendelkezésre állás mellett biztosítja a végfelhasználók bejelentéseinek gyors és minőségi megoldását. Bármelyiket is válassza, minden esetben legjobb iparági gyakorlat szerinti (ITIL), minőségbiztosított (ISO20000) szolgáltatást fog kapni.

Válasszon termékeket az árajánlathoz!

Vissza a Vállalati szolgáltatások gyűjtő oldalra!

Széchenyi logo