{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Felhőalapú kommunikáció

Szeretne hatékonyabb ügyfélszolgálattal jobb ügyfélélményt biztosítani? Kihívást jelent vállalkozása számára a megnövekedett telefonos ügyfélforgalom? Sok az elvesztett hívás, vagy kollégái késéssel reagálnak a megkeresésekre, bejelentésekre? Ezekre a kihívásokra kínálunk megoldást az Invitech 2019-ben indult felhő alapú ügyfélszolgálati és call center szolgáltatásával, melyet a piac leggyakoribb igényei alapján hoztunk létre.

Új szolgáltatásunk havidíjas konstrukcióban, számtalan innovatív funkcióval fölvértezve segít fokozni ügyfélkommunikációjának hatékonyságát. Legyen szó telefonos értékesítéstámogatásról, az ügyfélszolgálat törvényi megfeleléséről (pl. GDPR), vagy telefonos folyamatok automatizálásáról, villámgyorsan bevezethető megoldásunk azonnali megoldást nyújt.
Felhő alapú megoldásaink fizikai kötöttségektől és beruházásoktól mentes módon segítik üzletmenetét.

Cloud PBX
Bármikor és bárhonnan dinamikusan konfigurálható, rugalmasan alakítható és bővíthető szolgáltatás, mellyel korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken.

Felhő alapú kommunikáció

Cloud PBX

Egy saját alközpont üzembe állítása költséges és időigényes beruházással jár. Havidíjas Cloud PBX megoldásunkkal nem csupán ezektől kíméli meg magát, de számos kiegészítő szolgáltatásból is választhat. Az IP Center egy felhőalapon üzemeltetett, modern alközponti megoldás. Bármikor és bárhonnan dinamikusan konfigurálható, rugalmasan alakítható és bővíthető. A segítségével korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken.

A szolgáltatás részletei

Ön beruházás nélkül, egy szolgáltatásban kapja a távközlési végződtetést, az alközponti funkciókat, a készülékbérletet, az önkiszolgáló felületet, a hordozhatóságot, mindezek számlázását és a kapcsolódó ügyfélkiszolgálást is. Az IP Center üzembe helyezése, frissítése, az általunk nyújtott IP telefonkészülékek használata és a meghibásodott eszközök cseréje díjmentes. Nincs több elveszett hívás! A hangpostát, a hívásátirányítást, a hívócsoportok létrehozását, az alközponti funkciók módosítását és az egyes mellékek személyes beállításait könnyen, egy böngészőből elvégezheti. A cég munkatársai az ország bármely pontjáról díjmentesen hívhatják egymást. Az alkalmazottak a mellékek kedvező díjait felhasználva mobiltelefonjukról is telefonálhatnak, de faxot is problémamentesen küldhetnek és fogadhatnak. A szolgáltatáscsomag a kimenő hívásokra is kedvező díjszabást kínál.

Cloud Call Center

Hatékonyabb ügyfélszolgálattal jobb ügyfélélmény. Új, gyorsan bevezethető szolgáltatásunk havidíjas konstrukcióban, számtalan innovatív funkcióval segít fokozni ügyfélkommunikációja hatékonyságát.

Válasszon termékeket az árajánlathoz!

Vissza a Vállalati szolgáltatások gyűjtő oldalra!

Széchenyi logo