Szeretne hatékonyabb ügyfélszolgálattal jobb ügyfélélményt biztosítani? Kihívást jelent vállalkozása számára a megnövekedett telefonos ügyfélforgalom? Sok az elvesztett hívás, vagy kollégái késéssel reagálnak a megkeresésekre, bejelentésekre? Ezekre a kihívásokra kínálunk megoldást az Invitech 2019-ben indult felhő alapú ügyfélszolgálati és call center szolgáltatásával, melyet a piac leggyakoribb igényei alapján hoztunk létre.
Új szolgáltatásunk havidíjas konstrukcióban, számtalan innovatív funkcióval fölvértezve segít fokozni ügyfélkommunikációjának hatékonyságát. Legyen szó telefonos értékesítéstámogatásról, az ügyfélszolgálat törvényi megfeleléséről (pl. GDPR), vagy telefonos folyamatok automatizálásáról, villámgyorsan bevezethető megoldásunk azonnali megoldást nyújt.
Felhő alapú megoldásaink fizikai kötöttségektől és beruházásoktól mentes módon segítik üzletmenetét.
Az IP alapú telefonrendszer ötvözi a felhőalapú informatikai és vállalati telefonközpontok előnyeit, így számos extra funkciót biztosít a hagyományos asztali telefonokkal szemben.
Minimális beruházással, kiszámítható havidíjért cserébe igénybe vehető szolgáltatás, amely segítségével az azonos és különböző telephelyeken dolgozó munkatársak ingyen beszélhetnek egymással. Ez a rendszer ötvözi a felhőalapú informatikai és vállalati telefonközpontok előnyeit, így számos extra funkciót biztosít a hagyományos asztali telefonokkal szemben.
Modernizáljon beruházás nélkül, kedvező, fix havidíjú szolgáltatással, így akár évekre előre is kalkulálhat költségeivel.
Váltson korlátlan beszélgetést nyújtó díjcsomagunkra, vagy telefonáljon perc alapon az átlagos szolgáltatók percdíjainál lényegesen kedvezőbben. A hálózaton belüli hívások díjmentesek, a számlázás másodperc alapú és nincs kapcsolási díj.
Cloud PBX
Bármikor és bárhonnan dinamikusan konfigurálható, rugalmasan alakítható és bővíthető szolgáltatás, mellyel korlátlan számú telephely kommunikálhat egymással, helyszínenként akár több ezer melléken.
Felhő alapú kommunikáció
Cloud PBX
A szolgáltatás részletei
Cloud Call Center