{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Blog

Az örök kihívás: nagyvállalati mobileszköz-menedzsment

Hogyan vonhatjuk ellenőrzésünk és irányításunk alá, és tehetjük biztonságossá a teljes céges mobil eszközparkot? Cikkünkben utánajártunk.

DDoS: Nemzetközi támadáshullám érte el Magyarországot is

Az internetes bűnözés egyik legrégebbi formája az elosztott szolgáltatásmegtagadással (DDoS -Distributed Denial of Service) járó támadás. Már hazánkat is elérte, a nagy szolgáltatók ugyanis rendkívüli intenzitású túlterheléses (DDoS) támadásról számoltak be.

Hogyan válasszuk felhőszolgáltatót?

Ma már kevésbé a technológia, mint inkább az üzemeltetés az, ami meghatározza egy szolgáltató értékét. Utánanéztünk, hogy mindez mit is jelent.

Földi irányítóközpontunk, a Security Operation Center

A SOC olyan, mint egy frontvonal: nem is gondolnánk, hányféle potenciális veszélytől óvja éjjel-nappal az ügyfelek rendszereit. Posztunkban betekintünk a kulisszák mögé.

Az informatika behálózza világunkat, az IT biztonság sem szigetelődhet el

Grzegorz Nocont, a Sophos rendszermérnökét kérdeztük a legújabb informatikai biztonsági tendenciákról Közép- és Kelet-Európában.

CIMKÉK: IT biztonság

Okos megoldások a járvány után: home office helyett smart working

A munkavégzésnél a lényeg ma már nem a helyszín, hanem maga a tevékenység. Ehhez pedig megfelelő eszközök kellenek.

A régi hálózatokat is okosabbá teszi az SD-WAN

Az SD-WAN a software-defined wide area network rövidítése, ami annyit tesz, hogy szoftveres megoldások, kommunikációs és adatátvitel technológiák segítségével tudja nagy kiterjedésű, hagyományos WAN hálózatok működését hatékonyabbá tenni.

InnoMax Díj: kreatív fejlesztésekkel egy jobb világért

Rendhagyó helyzetben, formabontó módon, de idén is átadták az infokommunikációs szolgáltató Invitech innovációs pályázatának díjait.

A munkatársak informatikai támogatását is érdemes lehet kiszervezni

A kiszervezés nem csak az IT infrastruktúra és a biztonság területén jelenthet megoldást: a végfelhasználóknak nyújtott szolgáltatások is egyre inkább előtérbe kerülnek.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11