{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Blog

ICT Súgó: esetkezelés, minőségbiztosítás

Incidens, kritikus incidens, eszkaláció – ezeknek a szakkifejezéseknek a jelentését magyarázzuk el röviden.

CIMKÉK: SLA IT biztonság IT ICT

ICT Súgó: rendszergazda, operátor, végfelhasználó, IT kiszervezés

Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.

ICT Súgó: Shared Service Center

Ezzel a lépéssel egy nagyvállalat nemcsak a költségeit tudja csökkenteni, de fejleszti a támogató funkciók minőségét is.

ICT Súgó: az IT ügyfélszolgálat típusai

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.

ICT Súgó: call center és contact center

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák (angolul: Information and Communications Technology – ICT) gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően

Így érdemes a felhő és egy saját szerver árát összevetni

Egy IT-infrastruktúra folyamatos, stabil üzemeltetése sok kis költségből és komplex megoldások sokaságából áll.

Az operációs rendszertől a hosztnévig

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.

A globális felhő nem minden téren rugalmas

Ha alaposabban megvizsgáljuk egy nemzetközi és egy hazai felhőszolgáltatás tulajdonságait, karakteres különbségeket fedezhetünk fel.

Mi a hiperkonvergens infrastruktúra és milyen előnyökkel jár?

A rendszer felismeri a felhasználók adatelérési mintáit, és azok elemzésével optimalizálhatja a nagy teljesítményű és olcsóbb tárhelyek használatát is.

ITIL: az üzletet támogató informatika kulcsa

Azoknak a részeknek az adaptációját javasoljuk, amelyek a működést és az értékteremtést legjobban biztosítják a vállalat számára.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13