Az alközpont (PBX: Private Branch Exchange) egy olyan eszköz, amelynek segítségével a meglévő telefonvonalak kapacitása koncentrálható, majd alközponti mellékek között szétosztható.
A telekommunikációs infrastruktúrát egy helyben telepített és üzemeltetett berendezés valósítja meg. A dedikált eszköz és szolgáltatás révén az alközpont kizárólag ügyfelünk igényeihez igazodik.
Az alközpont egy egyszerűen átlátható rendszer, melynek segítségével a megfelelő telefonvonalak kapacitása koncentrálható, majd az alközponti mellékek között szétosztható.
A telekommunikációs infrastruktúrát egy helyben telepített és üzemeltetett berendezés valósítja meg. Mivel ez egy dedikált eszköz és szolgáltatás, így kizárólag az ügyfél igényeihez igazodik. Az IP alapú alközpontok kiépítése rövidebb időt vesz igénybe, egyszerűbb és költséghatékonyabb az üzemeltetésük, rugalmasan alakíthatók.
Válasszon alközponti megoldásaink közül, melyek segítségével a vállalaton belüli beszélgetések ingyenessé válnak, ráadásul amennyiben több telehellyel rendelkezik, azok is egy alközpont alá integrálhatók.
Kedvező üzemeltetési és karbantartási csomagok közül választhat. A telefonközpont üzembe helyezésénél testre szabhat minden funkciót, ezzel támogatva a hatékony munkaszervezést (pl. távmunka).
Mit kínálunk Önnek?
Átlátható, egyszerűen használható rendszer. Szakértői kompetenciák:
- Igényfelmérés, konzultáció
- Eszközök szállítása, telepítése
- Hálózati eszközök alapszintű konfigurálása
- Fővonali interfészek bekötése
- Rendszer programozása
- Végkészülékek felszerelése, kliens szoftverek telepítése
- Végfelhasználói oktatások