{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Nem elég a konkurencia színvonalát hozni, jobbnak kell lenni

Az Invitech komolyan gondolja az aktív nemzetközi szerepvállalást

Ezt számos fejlesztéssel és a területtel foglalkozó önálló szervezeti egység létrehozásával is bizonyította. Kapitány Beatrixot, a nemzetközi nagykereskedelmi igazgatóság vezetőjét a mindennapi munkájáról kérdeztük.

Milyen feladatok tartoznak a munkakörödbe?

A nemzetközi nagykereskedelmi igazgatóság viszonylag fiatal terület, két éve jött létre. A cégünk több mint 9000 km hosszú optikai gerinchálózatán számos nagy külföldi partnerünknek nyújtunk szolgáltatásokat. Az igazgatósághoz tartoznak a nemzetközi nagykereskedelemhez kapcsolódó stratégiai feladatok, marketing, értékesítés, termékmenedzsment, hálózatfejlesztés és a külföldi beszállítók menedzselése.

Mekkora csapatot vezetsz?

5 fős csapattal dolgozunk, és a támogató területekről sokan segítik a munkánkat – nélkülük nem tudnánk működni. Az a dolgunk, hogy kialakítsuk a nemzetközi működés feltételeit, amelyek az elmúlt időszakban sok fejlesztéssel jártak, és még korántsem értünk a végére.

Melyek azok az aktuális kihívások, projektek, amelyekre jelenleg leginkább koncentráltok?

Több területen is nyújtunk szolgáltatásokat: telekommunikáció, például adatátvitel, hanghívások, illetve egyes IT területeken is - utóbbi elsősorban az adatközpontokat jelenti. A fő fókusz azonban egyértelműen az adaton van. A jelenlegi legfontosabb feladatunk, hogy a nagy globális ügyfeleinket a nemzetközi sztenderdek szerint minél gördülékenyebben ki tudjuk szolgálni. Ez egy kemény piac, ahol nem elég a konkurencia szintjét hozni, jobbnak kell lenni mindenben, a telepítési időtől kezdve egészen a riportolásig. Éppen emiatt a kezdetektől nagy hangsúlyt fektetünk a folyamatok és minőségi mutatók fókuszált fejlesztésére. Segítségünkre van ebben az Invitech kiváló IT és műszaki háttere, amely olyan új generációs eszközöket tesz számunkra elérhetővé, mint például a folyamatok automatizálása. Jelenleg az árazási- és megrendelési folyamatok, illetve a szolgáltatás implementáció további fejlesztésén dolgozunk gőzerővel.

Általában hogyan zajlik egy tipikus napod?

A napi munkámat leginkább a stratégiai ügyfelek és projektek határozzák meg. A külföldi ügyfelek miatt sokat utazom, és ez jelentősen befolyásolja a napjaimat. Ha csak online egyeztetünk, a munkarendet akkor is befolyásolják az eltérő időzónák. Persze ez nem csak rám, a munkatársaimra is igaz - emiatt az egész csapatnak flexibilisnek kell lennie.

Mit találsz érdekesnek, vonzónak a munkádban, mi motivál?

Vonz a lehetőség, hogy kreatívan lehet új dolgokat létrehozni, megteremteni. Ebben segít, hogy a vezetőség elismeri a szakmai kompetenciát, ezért maximális önállóságot élvezhetek a munkámban. Végül pedig érdekes és inspiráló a multinacionalitásból, különböző kultúrák találkozásából adódó változatosság.

Mindezek mellett jut időd a családra, hobbira?

Természetesen próbálok figyelni rá, hogy meglegyen az egyensúly, ami persze néha jobban, néha kevésbé sikerül. Ugyanakkor szerintem az a legfontosabb, hogy a családdal, gyerekekkel töltött idő minőségi legyen, hogy ilyenkor tényleg csak ők legyenek a központban és érezzék, hogy mennyire fontos számomra a velük töltött idő. Nem csak az a fontos, hogy mennyi időt töltünk együtt a családdal, hanem hogy ilyenkor ne csak testben, hanem lélekben is együtt legyünk.

Széchenyi logo