{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Blog

ICT Súgó: call center és contact center

Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák (angolul: Information and Communications Technology – ICT) gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően

ICT: a járvány gyors fókuszváltást eredményezett

A világjárvány miatt szinte egyik pillanatról a másikra változtak meg a piacon az ICT szolgáltatások iránti igények. Béres András, az Invitech termékmenedzsment és termékmarketing vezetőjét arról kérdeztük, milyen változások történtek, és vajon mennyire lesznek tartósak.

Otthoni munka a céges hálózaton

Bár a megfelelő informatikai eszközökkel számos irodai munka elvégezhető otthonról is, a teljes céges rendszer átállítása a távmunkára nem feltétlenül egyszerű. Ilyenkor kapóra jönnek a felhő alapú, könnyen skálázható megoldások.

Jövő a jelenben: integrált kommunikációs megoldások

A különféle digitális kommunikációs szolgáltatások egyenként is nagyban megkönnyíthetik egy cég életét, az integrált megoldások azonban radikálisan hatékonyabbá tehetik. Nem véletlen, hogy a jövő vállalatait már ilyen szolgáltatásokra építik.

Eljött a digitális épületek kora

Az irodaházak, kereskedelmi egységek piacán rohamosan bővül a beépített digitális infrastruktúra, és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások tárháza.

Ötösbe kapcsolunk: 5G körkép

A világ több pontján nemrégiben indult útjára az 5G szolgáltatás, Európában pedig már zajlanak a frekvenciatenderek.

Bérelt vonali internet extrákkal: biztonság, kényelem, átláthatóság

Ha bérelt vonali internettel rendelkezik, számos egyéb kiegészítő elemmel bővítheti, maximalizálhatja a szolgáltatása előnyeit. Mutatunk néhányat!

1 2
Széchenyi logo