Zero trust: A bizalmatlanság kora
Kétkedni emberi dolog, az elmúlt két évben pedig nemcsak emberivé, hanem kifizetődővé vált a nulla bizalom elve. Bármennyire is ambivalens, a legjobb dolog, amit egy vállalatvezető ma megtehet a maximális céges biztonságért az, hogy megvonja a bizalmat.
Az incidenskezelés módja
Mit nevezünk incidensnek? Mi történik, ha észleltük a hibát? Hogyan kezeljük az incidenseket?
Az örök kihívás: nagyvállalati mobileszköz-menedzsment
Hogyan vonhatjuk ellenőrzésünk és irányításunk alá, és tehetjük biztonságossá a teljes céges mobil eszközparkot? Cikkünkben utánajártunk.
Információbiztonság: így felelhet meg az MNB szigorú ajánlásának
Az MNB ajánlása nem csupán felhívja a figyelmet a folyamatos loggyűjtés, illetve a kritikus események esetén történő riasztások fontosságára, hanem azt is meghatározza, mire és hogyan kell fókuszálni.