ICT Súgó: milyen IT támadások léteznek?
Ezer és egy veszély leselkedik az internetezőkre, amik kivédésében sokat segíthet a felhasználói tudatosság. Ehhez azonban nem árt tudni, hogy mivel is állunk szemben. Bejegyzésünk ebben nyújt segítséget: röviden bemutatja azokat a támadásfajtákat, amik adatainkra, pénzünkre vagy IT-erőforrásainkra utaznak.
Oldalletöltésből is megárt a sok: a szofisztikált DDoS támadást kivédő új funkció
Mi a teendő akkor, ha szeretnénk hatékony védőernyőt húzni az adatok és üzletmenete fölé a záporozó támadások ellen? Az Invitech által kínált védelmi megoldás új funkciója gátat szab a DDoS támadásnak és annak, hogy az céges eszközök botnet hálózat részévé váljanak.
Felhő a köztudatban, felkészül a hibrid és a multi cloud
Három jövőformáló felhőtrend, ami mellett egyetlen hazai cég sem mehet el szó nélkül.
2021 trendjei 2022-ben - 2. rész
A trendeket vizsgáló 2. részben a gépi tanulásban rejlő potenciálról és a munkaerőpiacon történt változásokról számolunk be.
ICT Súgó: CIO, CISO, CTO, CDO
Az informatikai szolgáltatások esetén nem árt tisztában lenni a pontos feladatkörökkel és a legfontosabb szakkifejezésekkel.
2021 trendjei 2022-ben - 1. rész
Blogbejegyzésünkben körbejárjuk, milyen trendekkel indult a tavalyi év és mi valósult meg a várakozásokból.
ICT súgó: IT és üzlet - Service request, service improvement, változáskezelés
Milyen szolgáltatást, megoldást takar a változáskezelés, service request, service improvement? Elmagyarázzuk.
ICT Súgó: esetkezelés, minőségbiztosítás
Incidens, kritikus incidens, eszkaláció – ezeknek a szakkifejezéseknek a jelentését magyarázzuk el röviden.
ICT Súgó: Shared Service Center
Ezzel a lépéssel egy nagyvállalat nemcsak a költségeit tudja csökkenteni, de fejleszti a támogató funkciók minőségét is.
ICT Súgó: az IT ügyfélszolgálat típusai
Sorozatunkban az info-kommunikációs technológiák gyakran használt szakkifejezéseit magyarázzuk el közérthetően.