{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

Új szervezeti struktúrát vezet be az Invitech

Az infokommunikációs megoldásszállító új működési modellje az ügyfélélményt állítja tevékenységének fókuszába

 

Budaörs, 2019. június 27. – A vállalati és nagykereskedelmi ügyfelek számára telekommunikációs infrastruktúra és menedzselt szolgáltatásokat nyújtó Invitech júliustól új szervezeti modell keretében folytatja tevékenységét. A vállalat az új struktúrában erőteljesebben fókuszál stratégiai szolgáltatásaira az ügyfelek eltérő igényeinek még színvonalasabb kiszolgálása érdekében. Az Invitech az új modell részeként két üzletágat hívott életre.

 

Az Infrastruktúra és társszolgáltatói üzletág vezetését a nemzetközi telekommunikációs szektorban szerzett több mint húszéves tapasztalattal rendelkező Kis Albert vezérigazgató-helyettes látja el, aki 2017-ben csatlakozott az Invitech-hez. Az üzletág portfóliójába tartoznak a sötétszálas optikai gerinchálózat részei, a rádiós bázisállomások, a kollokációs, menedzselt, bérelt vonali és menedzselt ethernet szolgáltatások. Az üzletág felelős az optikai és a rádiós alapú átviteli hálózat, valamint az adatközponti infrastruktúra üzemeltetéséért és fejlesztéséért.

 

A Vállalati szolgáltatások üzletágat az Invitech-hez 2012-ben csatlakozó, telekommunikációs és IT-területen egyaránt széleskörű tapasztalattal rendelkező Kemendi Zsolt vezérigazgató-helyettes irányítja. Az üzletághoz tartoznak az Invitech vezetékes alapú hang- és adatszolgáltatásai, a felhő- és IT-biztonsági megoldások, valamint ez a terület felel a végfelhasználóknak nyújtott sokrétű IT-szolgáltatás teljeskörű támogatásáért. Az üzletág legfontosabb célja, hogy olyan ICT-megoldásokat biztosítson az ügyfelek számára, amelyek hatékonyan támogatják üzleti céljaikat és elősegítik digitális fejlődésüket.

 

A mindkét üzletággal szorosan együttműködő Vállalati értékesítési és ügyfélszolgálati területet az Invitech-hez 2010-ben csatlakozó Marton László vezérigazgató-helyettes irányítja. A nagyvállalati ügyfelek kiszolgálását a továbbiakban az egyes meghatározó szegmensek (pénzügyi szektor, államigazgatás, egészségügy, gyártóipar, szállodaipar) sajátosságaira, valamint a közepes méretű vállalkozások egyedi igényeire fókuszáló szakértői team-ek fogják ellátni. A kereskedelmi szervezet fejlesztésével az Invitech célja a személyes ügyfélkapcsolatok további erősítése, az ügyfelek üzleti működésének és egyedi elvárásainak megismerése, testreszabott kiszolgálásuk érdekében.

 

„Az Invitech küldetése, hogy hatékonyan támogassa ügyfelei infrastruktúra és ICT-üzleti igényeinek megvalósítását. Meggyőződésünk, hogy az 5G technológia gyors terjedése is ezeknek az igényeknek a jelentős növekedését eredményezi” – fogalmazott Gerald Grace, az Invitech vezérigazgatója. „A most bejelentett szervezeti átalakítás, a folyamatos technológiai és infrastruktúra-fejlesztéseink, valamint szakértői gárdánk elkötelezett munkája együttesen kívánja segíteni ügyfeleinket a digitális transzformáció útján.”

 

Az Invitechről

 

Az Invitech Magyarország egyik vezető telekommunikációs és infrastruktúra megoldásszállítója, amely több mint 6000 vállalati és nagykereskedelmi ügyfelének nyújtja menedzselt infokommunikációs szolgáltatásait. Portfóliójába szélessávú üzleti internet, adatközponti és felhő megoldások, valamint hang- és IT-szolgáltatások egyaránt beletartoznak. Az Invitech infrastruktúráját 10.450 km optikai hálózat, 6.500 hálózatba kötött épület, és több mint 3.000 m2 adatközpont – ennek része hazánk egyetlen, független TIER-III tanúsítással rendelkező datacentere is – alkotja. A vállalat 23.000 végfelhasználó IT-eszközeit üzemelteti.

 

További információ

 

Tringer Ágoston
PR menedzser
Invitech
telefon: +36 20 984 5685
e-mail: tringera@invitech.hu

Bánki András
ügyféligazgató
Noguchi Porter Novelli
telefon: +36 30 231 8979
e-mail: abanki@noguchi.hu

 

 

 

Invitech announces new organizational structure to improve focus and enhance customer experience


 

 

Budaörs – 27th June 2019 – Invitech, a communications infrastructure and managed service provider to corporate and carrier customers in Hungary, today announces organizational changes that will intensify focus in key strategic areas and allow the company to better serve its customers and their diverse business needs.  Invitech will reorganize into two Business Units (BU’s): 

 

  • Infrastructure and Carrier Services:  Albert Kis, who joined Invitech in 2017 and has over 20 years of experience in the international telecoms sector, will serve as Chief Operating Officer (COO) of this BU.  Products include dark fiber, towers, colocation, managed leased line and ethernet services.  The BU is responsible for the development and operation of our fiber, transmission, radio and datacenter infrastructure.
  • Enterprise Services: Zsolt Kemendi, who joined Invitech is 2012 and has extensive experience in both the telecoms and IT sectors the will serve as COO of this BU.  Products include connectivity, cloud, voice, security and a full-range end-user support services.  Focus of this BU is to design and deliver information and communications technology (ICT) solutions that create value for our customers and accelerate their digital transition.

 

Laszlo Marton, who joined Invitech in 2010 has been appointed COO Corporate Sales and Customer Care.  Corporate Sales for large accounts is organized into industry specialist teams including banking, government, leisure, healthcare, retail and manufacturing plus a team focused on mid-sized companies.  It is intended that these changes will improve communication with our customers and help us to better understand and serve their ICT requirements. 

 

Gerald Grace, CEO explains: “Invitech’s mission is to help our customers solve their infrastructure and ICT business needs.  We expect these needs to increase significantly with the continued digitalization of the economy accelerated by the planned deployment of 5G technology in Hungary. 

Our organizational changes, together with continued investments in infrastructure, technology and people are how we intend to help our customers in their digital transformation journey”.

 

About Invitech

Invitech is a leading provider of communications infrastructure and managed services to 6,000 business and carrier customers in Hungary.  Invitech’s infrastructure includes over 10,000 route kilometers of fiber network, 6,500 on-net buildings and over 3,000 square meters of colocation space including the only independently certified tier III datacenter in Hungary.  Invitech provides IT management and support for 23,000 customer end user devices.

 

 

Széchenyi logo