{{ getCount}}
LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
{{ product.title }} +

{{ msg}}

A csoportmunka forradalma

Magyarországon elsőként az Invitech kínálja a Microsoft Teams-et egységes infokommunikációs szolgáltatásként

 

Budaörs, 2019. november 20. – Egy most bejelentett megoldás révén az Invitech ügyfelei egy kézből juthatnak hozzá a felhő alapú csoportmunka előnyeit biztosító alkalmazáshoz és a Microsoft Teams hatékony használatához nélkülözhetetlen telekommunikációs infrastruktúrához. A megoldással megvalósul az Office 365 és a publikus telefónia integrációja, a felhőből közvetlenül és költséghatékonyan lesznek elérhetőek a telefonhívások a vezetékes és mobil hálózatok felé egyaránt.

 

Immár két éve, hogy a szoftveróriás elindította az M365-öt, a munkahelyi együttműködés átalakítását, az üzleti folyamatok korszerűsítését és a kritikus információk védelmét segítő alkalmazások és szolgáltatások integrált készletét. A rendszer piacvezető irodai szoftvercsomagja az Office 365, melynek egyik központi eleme a Microsoft Teams. Az innovatív, felhő alapú Teams lényegét tekintve egy csevegési, videóértekezleti, hívási és fájltárolási lehetőségeket egyetlen integrált alkalmazásban biztosító csoportmunka megoldás.

 

Az Invitech most a hazai infokommunikációs piacon elsőként jelent meg olyan értéknövelt, integrált szolgáltatással, mellyel ügyfelei a Microsoft Teams felhő alapú kommunikációs és csoportmunka platformjában rejlő lehetőségeket valóban teljes értékű kommunikációs megoldásként használhatják. A Teams és a publikus távközlési hálózatok integrációjával a felhasználók a felhő alapú csoportmunkát támogató alkalmazások és funkciók mellett már közvetlen távközlési kapcsolattal is kiegészíthetik kommunikációs igényeiket.

 

A most bejelentett új megoldás lehetőséget biztosít az Office 365 előfizetéssel rendelkező cégek számára, hogy kommunikációs stratégiájukat újra gondolják és az eddig megszokott rendszerek mellett egy teljesen új technológiai megvalósítást vegyenek igénybe. Mostantól ugyanis egyszerűen lecserélhetik elavult alközponti rendszereiket és áttérhetnek a Teams alapú kommunikációs platformra, legyen szó akár telefonhívásokról vagy videókonferenciáról. Mindehhez az Invitech a szolgáltatás részeként, az ügyfelek igényeihez igazodva biztosítja a teljeskörű megoldást ami tartalmazza a telefonszámokat, a teljes integrációs rendszer üzemeltetését és opcionálisan akár a telefonkészülékeket, vagy egyéb lokálisan telepített rendszerek integrációját is.

 

„Összességében elmondható, hogy a Microsoft Teams rendszere és az Invitech által szállított, a telefonszolgáltatás köré épülő integrált megoldás új távlatokat nyit a vállalati kommunikációban. Nem véletlen, hogy az integrált rendszer iránt egyre nagyobb az érdeklődés üzleti ügyfeleink körében. Már megkötöttük az első szolgáltatási szerződéseket az egységes kialakítású rendszer szállítására és kollégáink számos további potenciális ügyféllel folytatnak előrehaladott tárgyalásokat” – értékelte az új szolgáltatás piaci fogadtatását Gerald Grace, az Invitech vezérigazgatója.

 

A Microsoft Teams eddigi piaci fogadtatását jellemzi, hogy mára több mint 13 millióan használják naponta, heti szinten pedig már több mint 19 millió felhasználója van. A világszerte 181 piacon, 53 nyelven elérhető platform földrajzi elhelyezkedéstől függetlenül biztosítja a felhasználás lehetőségét. Széleskörű elterjedését bizonyítja, hogy egyre több nagyvállalat, mint például az Emirates, a FedEx, a Lexmark, a The Adecco Group, a KONE és a McCann Worldgroup is ezt a megoldást használja.

 

„A Teams használata mellett komoly érv, hogy a Microsoft folyamatosan fejleszti az elérhető szolgáltatások körét és rendszeresen jelentünk be olyan új funkciókat, melyek révén a gazdasági élet, a közigazgatás, vagy az oktatás szereplői még teljesebben használhatják ki a megoldás előnyeit” – fogalmazott Christopher Mattheisen, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

Az Invitech és a Microsoft együttműködése nem mai keletű: az infokommunikációs megoldásszállító a szoftvergyártó úgynevezett Cloud Service Provider Partner minősítésével rendelkezik, így jogosult a Microsoft felhő alapú üzleti megoldásainak értékesítésére. Most ez az együttműködés bővül azáltal, hogy hazánkban elsőként az Invitech kínálja egy kézből a csoportmunka-megoldás és az infokommunikációs infrastruktúra integrációját.

 

Melléklet: Az MS Teams terjedése világszerte

 

 

Az Invitechről

 

Az Invitech Magyarország egyik vezető telekommunikációs és infrastruktúra megoldásszállítója, amely több mint 6000 vállalati és nagykereskedelmi ügyfelének nyújtja menedzselt infokommunikációs szolgáltatásait. Portfóliójába szélessávú üzleti internet, adatközponti és felhő megoldások, valamint hang- és IT-szolgáltatások egyaránt beletartoznak. Az Invitech infrastruktúráját 10.450 km optikai hálózat, 6.500 hálózatba kötött épület, és több mint 3.000 négyzetméter adatközpont – ennek része hazánk egyetlen, független TIER-III tanúsítással rendelkező datacentere is – alkotja. A vállalat 23.000 végfelhasználó IT-eszközeit üzemelteti.

 

A Microsoftról

 

A Microsoft (Nasdaq “MSFT” @microsoft) olyan megoldásokat kínál ügyfeleinek, amelyek képessé teszik őket a digitális átalakulásra, az intelligens felhő és az egymással összekapcsolt eszközök világába való belépésre. A vállalat küldetése, hogy hozzásegítse a világ minden lakóját és szervezetét ahhoz, hogy többre legyen képes.

 

További információ

 

Tringer Ágoston
PR menedzser
Invitech
telefon: +36 20 984 5685
e-mail: tringera@invitech.hu

Bánki András
ügyféligazgató
Noguchi Porter Novelli
telefon: +36 30 231 8979
e-mail: abanki@noguchi.hu

 

Széchenyi logo